Bijdragen
Praktijk-voorbeeld | Vincent Klabbers EEN TRAINING BEELDBEGELEIDING VOOR LERARENOPLEIDERS |
1 |
Praktijk-voorbeeld | Indra Beunckens EEN LEERLIJN ‘DIVERSITEIT EN MAATSCHAPPELIJKE KWETSBAARHEID’ VOOR DE EDUCATIEVE MASTER AUDIOVISUELE EN BEELDENDE KUNSTEN. |
9 |
Nieuwe aanpak/ methodiek | Paul Janssenwillen ONTWERP VAN EEN KRACHTIGE LEEROMGEVING VOOR ERFGOEDEDUCATIE. Een interdisciplinaire good practice voor het beroepsonderwijs. |
17 |
Onderzoek | Mariƫlle Theunissen DUO-STAGES: EEN ONDERZOEK NAAR HET LOPEN VAN STAGE IN TWEETALLEN. |
27 |
Nieuwe methodiek | Geert Kelchtermans EERHERSTEL VOOR HET LESSEMINARIE. NAAR EEN ‘SLOW PEDAGOGY’ IN PROFESSIONELE ONTWIKKELING. |
43 |
Onderzoek | Conny Jansen en Monique Volman PERSOONSVORMING IN HET BASISONDERWIJS: HOE BEREIDT DE LERARENOPLEIDING TOEKOMSTIGE LERAREN HIEROP VOOR? |
51 |
Recensie | Emmy Vrieling – Teunter bespreekt het proefschrift van Maartje Henderikx: Mind the gap: Unraveling learner success and behavior in Massive Open Online Courses. | 63 |