Bijdragen
Onderzoeks-artikel |
Jurriën Dengerink |
1 |
Onderzoeks-artikel | Arie Goijaarts, Bob Koster & Wouter Sanderse VOORRANG AAN DE STUDENT? – Morele dilemma’s van werkplekbegeleiders bij de begeleiding van aanstaande leraren |
19 |
Onderzoeks-artikel | Micha Ummels, Helma Oolbekkkink & Paulien Meijer FEEDBACK IN EEN PROFESSIONELE LEERGEMEEN- SCHAP – Een onderzoek naar het versterken van de onderzoekende houding van beginnende docenten |
33 |
Beschouwend artikel |
Wouter Sanderse & Beau Huijsse |
47 |
Praktijk-voorbeeld | Mariëlle Theunissen, Martin van der Plas & Jan Roelevink ADOLESCENTIEPSYCHOLOGIE: VAN THEORETISCH VAK OP DE HOGESCHOOL NAAR EEN PRAKTIJK- GERICHTE LEERWERKTAAK IN DE OPLEIDINGS- SCHOOL |
59 |
Praktijk-voorbeeld | Quinta Kools, Martijn van Schaik & Johan Struik VAN STRAKKE STRUCTUUR NAAR VRIJHEID IN VORM – Een nieuwe aanpak voor het bachelor- onderzoek binnen Fontys Lerarenopleiding Tilburg |
67 |
Onderzoek | Anke Creutzburg & Andrea Visser LEREN SAMENWERKEN MET OUDERS IN HET PRIMAIR ONDERWIJS – Versterking van de samenwerking tussen lerarenopleiding en scholen |
75 |
Recensie | Emmy Vrieling bespreekt het proefschrift van Aniek Draaisma: ‘Career learning environments in vocational education’ | 83 |
Recensie | Hanneke Tuithof bespreekt het proefschrift van Tim Huijgen (2018): ‘Balancing between the present and the past’ | 87 |